Jeg kan godt få hænderne ned

for det er jo mig som skal styre, men smilet sidder som klistret på, når jeg er ude på den nye cykel.

Lille M og jeg har i dag været på tur til Gug. Vi kørte ca. 15 km i alt. Det er selvfølgelig ikke meget, men det er 10 måneder, bækkenbøvl og en fødsel siden jeg cyklede sidst, så jeg skal nok blive øm i balder og lår i morgen. Det er helt fint med mig, for det er fantastisk skønt at komme ud, få lidt motion og have meget større aktionsradius end med barnevognen. M ser ud til at hygge sig i kassen, og han sidder godt og lunt i læ under kalechen.

Vi besøgte ikke Gug for de landskabelige kvaliteters skyld, men fordi vi havde en ordre at afhente her:

Jeg regnede med at det var lækkert, men det var endnu lækrere! Der er desværre stadig ikke batteri på kameraet og laderen er væk, så jeg kan ikke vise det frem. Det kommer, når det er blevet forvandlet til noget strik. Har allerede flere ideer.

Skriv en kommentar