Blød vest til H

Det er længe siden jeg har fremvist strik. Der bliver ellers produceret nogenlunde stabilt, men det er ligesom ikke nået frem til bloggen.

Nu er jeg blevet færdig med den blødeste vest til lille H. Den er strikket i str. 4 år, så den skulle gerne kunne passe til vinter også.

Opskriften er fra bogen ‘Strik til børn, charme i hver en maske’ af Marte Helgetun

Den er strikket i Blackhill Cashsilk Once og vejer ialt 93 g. Jeg har brugt 37 g af den gule og 56 g af den blå.

2 thoughts on “Blød vest til H

  1. Tillykke til alle fødselarerne i april, og du er da kreativ, også når det gælder kagebagning. Godt gået.
    Sikke en skøn vest, men jeg bliver pludselig i tvivl om alder på H, for jeg synes ikke han er i nærheden af de fire?

    glæder mig til at jeg skal besøge dig, har sendt dig en mail om hvilket tidspunkt på dagen jeg skal komme 🙂

    http://www.underet-er-at-vi-er-til.blogspot.com

    • H er faktisk kun to, men han er en lang dreng, og en vest kan sagtens bruges selv om den går ned over numsen, så jeg håber på lang levetid for den.
      Det med kagen var mere Google end kreativitet 🙂
      Jeg har godt set din mail, og skal nok få svaret.

Skriv et svar

