Zetland

I går skrev jeg lidt om at erstatte “pas på” med “vær opmærksom”.

Ordene er ikke oprindeligt mine, men Sara Alforts. Sara er sej. Vi læste sammen en tid på litteraturhistorie i Aarhus. Før jeg vidste at jeg skulle være læge.

Nu skriver Sara for Zetland. Hvis ikke du kender Zetland, skulle du tage at kigge på det. Det er et netbaseret nyhedsmedie. Det lyder ikke umiddelbart så interessant, men det er det.

Jeg kan faktisk rigtigt godt lide aviser, men vi holdt op med at holde en, for en stor del af dem fik vi end ikke kigget i.

Zetland udkommer med ca. tre tekster hver dag. Begavede, velskrevne tekster. Jeg når ikke at læse dem alle, men en god del, og det gør mig mere orienteret og opdateret på samfundet omkring mig, end den sporadiske avislæsning det tidligere blev til.

Tjek det ud. Måske kommer det også til at reformere dit nyhedsforbrug!

Skriv et svar

