Forsøg på genoplivning

Det handler ikke om hjertestopbehandling og hemmelige koder, men bare om at jeg gerne vil have min blog til at leve igen.

Den har længe ligget stille hen. Vi fik et tredje barn, jeg begyndte at pendle, T blev afdelingslæge og livet kom til at fylde al overskydende tid.

I weekenden var jeg inviteret til fødselsdag og komsammen hos Lene med en flok skønne, rigtigt voksne, kvinder. De er (næsten) alle bloggere, og jeg kom til at savne både at kommunikere og dokumentere mit eget liv via bloggen.

Den har fået nyt navn. Jeg synes aldrig helt det andet har fungeret. Og nyt design bare fordi jeg kan. Så må tiden vise om overskuddet bliver til at få produceret noget indhold.

Navnet er en slags henvisning til “Du kom med alt det der var dig”. Jeg vil tro mine børn vil tænke tilbage på den som sangen deres mor evigt og altid sang i bilen og når hun i øvrigt glemte sig selv.

IMG_1339

En del af grunden til den langvarige manglende aktivitet er skift af primært elektronisk device. Tidligere brugte jeg primært computeren. Nu er jeg nærmest kun på Ipad.

Det skift har medført at jeg læser færre blogs, tager færre billeder med det rigtige kamera (jeg har også fået smartphone) og altså ikke har fundet en god måde at få opdateret bloggen.

Billedet er derfor også gammelt. Det er fra dengang vi havde en flok skilmisseheste gående en sommer. Deres ejer havde mistet grebet og ikke fået dem passet ordentligt, men efter et par måneder på græs her, så de sunde og fine ud igen og kunne afhændes til forskellige steder.

6 thoughts on “Forsøg på genoplivning

  1. Sikke en skøn overraskelse at se dig i min blogliste. Dit nye look klæder dig godt 🙂
    Det var dejligt at have dig på besøg, men vi må finde en anden gang, hvor vi kan få mere snakket.
    Og så er det et supergodt billede af dig.
    Og fordi jeg ved flere af jer ikke kan få lov til at skrive mit websted, så kommer det her i teksten 🙂
    http://www.underet-er-at-vi-er-til.blogspot.com

  2. Fantastisk navn, Laura, og velkommen tilbage i dette land – sagt af en ikke-blogger, der bare følger med 🙂 og som var glad for at se dig i lørdags.
    Jeg tænker, navnet lægger op til at du gør, lige præcis som det passer dig, til du får det indhold, der lige præcis afspejler dig.

  3. Har tilmeldt mig dit nyhedsbrev for længe siden, og kunne ikke huske bloggen da nyhedsmailen tikkede ind. Men navnet ramte lige i hjertet. Elsker selv den sang. Håber på genoplivningen lykkes for dig.
    Kærlig hilsen Rikke

    • Kære Rikke. Velkommen til. Det er en fantastisk sang. Jeg synger den til min mand og til mine børn, og ofte bare for mig selv. Den passer til mange situationer. Tak for at du har lyst til at læse med.
      Laura

Skriv et svar

