Nyt liv

Her er kommet nyt liv i huset. Og med lidt held kan der også komme liv i bloggen igen.

Det er over et år siden sidste post. I den tid har jeg bygget på ham her, og i slutningen af januar var han klar til at komme ud til os.

DSC_0403

 

Han er selvfølgelig allerede meget større og meget mere vågen. Han er en solid dreng som vejede 4500 g ved fødslen og nu allerede er stærkt på vej mod de 8 kg.

Hvis jeg kunne bremse tiden bare en lille smule ville jeg ikke tøve et øjeblik, for det går så stærkt og dagene med en ganske lille baby er så fine.

2 thoughts on “Nyt liv

  1. Hvor er han bare skøn og dejlig. Og godt at have dig tilbage i blogsfæren 🙂 Tillykke til jer alle sammen med lillebror og god weekend

    • Nu fandt jeg dig i spamfilteret. Sære maskine, det burde den da ikke gøre! Tak for at du gjorde opmærksom på problemet.
      Hvis vejret ellers bliver til det ses vi til friluftstrik ved Garnudsalg inden så længe. Jeg håber det bliver så han kan ligge i sin lift og kigge lidt op i himlen, mens jeg får strikket en smule.

Skriv et svar

