Camomille

Camomille var det sidste sjal i den trilogi jeg strikkede til min søster i anledning af hendes fødselsdag sidste år. Det blev noget forsinket, men nu er det færdigt, afleveret og i brug, så nu kan det bruges til at få gang i bloggen igen.

IMG_8971Hverdagen har ikke levnet tid til at få skrevet her. Sådan vil det nogengange være, men jeg håber på mere stabilitet i det nye år. Det er sjovere og nemmere når jeg kan opretholde jævn aktivitet.

Jul og nytår er fejret hjemme. Os fire alene. Det har været super. Med en hverdag som ræser afsted er det vi behøver allermest i fridagene ro og tid til at være sammen, og det har vi fået. Foruden selvfølgelig dejlig mad og fine gaver.

 

3 thoughts on “Camomille

  1. Hej Laura – dejlig blog 🙂
    Du er er nu tilføjet på min blodroll så jeg nemmere husker at kigge forbi… Glæder mig til at følge med…
    Kh Lene (fra AMA og Damensmonologer)

  2. Godt nytår til jer alle fire. Det er dejligt at have tid til at være sammen, og dit sjal er blevet smukt. Sikke en skøn gave til din søster 🙂

Skriv et svar

