På vej tilbage til hverdagen

Vi er på vej tilbage til noget der ligner hverdag. Jeg arbejder fra 8 til 12 de fleste dage og trives med det. Det betyder at jeg kan hjælpe til på stuegangen, men ikke deltager så meget i møder og konferencer om eftermiddagen, så jeg føler mig stadig ikke som en rigtig del af afdelingen, men det må komme.

Efter arbejde hviler jeg en times tid før jeg henter børnene. De reagerer stadig lidt på min indlæggelse. De er bekymrede og har stort behov for at vide hvor jeg er og være i tæt kontakt. Overordnet set er de dog kommet igennem det hele uden store problemer, især takket være deres fantastiske farmor og farfar. I deres hus kan børnene være hjemme og i ro med sig selv, så jeg er meget taknemmelig for at de sprang til med det samme og passede de dage hvor jeg var indlagt og manden mest var hos mig på sygehuset.

Det ser fortsat ud til at jeg ikke får alvorlige mén af hele historien. Mit syn er ikke som det plejer. Det skal undersøges på øjenafdelingen på torsdag, men skulle jeg have fået brug for briller, så er det trods alt en lille pris at betale. Jeg er forfærdeligt utålmodig og ville helst at jeg kunne alt det samme som jeg plejer, men alle omkring mig beder mig tage den med ro, så det prøver jeg.

Sommeren er endegyldigt forbi og vi er inde i det smukke efterår. Det er helt okay med mig i år. Fordi vi har haft sommer. Vi har haft lange varme dage, og vigtigst af alt har vi haft tid. Sommerferie hjemme var optimalt for mig, så det stemmer jeg for igen til næste år.

IMG_8830

4 thoughts on “På vej tilbage til hverdagen

  1. Godt du lytter til dine omgivelser, for du skal og må tage den med ro. Jeg har tænkt på dig, og nu da jeg ved at du er derover på den anden side, så vil jeg kigge over gennem vinduet i håb om at se et glimt af dig 🙂 Og det er et skønt billede, jeg elsker regnbuen.

    • Jeg er ikke sikker på at jeg kan kende dig hvis jeg møder dig på gangen mellem vores afdelinger, men jeg skæver nu og da over mod jer og tænker på hvem blandt alle de hvidklædte som mon er dig 🙂

  2. Glæder mig til at komme og besøge jeres smukke omgivelser, dine børn og ikke mindst dig i næste uge. Godt du prøver alt hvad du kan at ta det med ro. 🙂 Vi Ses snart

Skriv et svar

