Ferieshopping

Jeg har ikke fået hverken sko, tøj eller tasker. Til gengæld er lagrene fyldt op med økologiske bønner. I rønde fandt vi nemlig et særdeles velassorteret supermarked. Superbest midt i byen. Det ligner alle andre af sin slags, men indeni er der det mest imponerende økologiske sortiment jeg nogensinde har set i et helt almindeligt supermarked. Der er mange, mange typer mel og gryn fra Aurion, i både små og store poser, der er økologiske pølser til rimelige priser og der er alle de sjove slags bønner. Stor ros til dem. Sådan et supermarked gad jeg godt have i Aalborg.

IMG_8682Jeg glæder mig til at finde på retter de kan indgå i.

En af vores overnatninger var hos keramikeren i Egens Havhuse. Hun har et lille svensk træhus i sin have som hun lejer ud. Vi fik lov at benytte haven og kunne derfor nyde vores sene aftensmad med udsigt over Kalø Vig. Hos hende fandt jeg frøen som simpelthen måtte med hjem.

Nu kan I bare komme til kaffe. Jeg har fået sukkerskål.

Nu kan I bare komme til kaffe. Jeg har fået sukkerskål.

Skriv et svar

