Træbryllup

Vi har været ægtefolk i fem år i dag. Træbryllup passer godt til min følelse. Træ er smukt og solidt og varmt og ærligt. Det synes jeg også mit ægteskab er.

For fem år siden var det blæsende som i dag. Knap så koldt, men vinden var frisk og håret står til alle sider på billederne. Jeg var gravid med kun syv uger til termin. Vi var T og jeg, hans forældre og mine, og min storebror. Vi var på rådhuset og bagefter spiste vi frokost i vores lejlighed. Det var så fint. Vi havde selv lavet maden, buketten købte jeg ved blomsterhandleren henne om hjørnet og det hele føltes meget som vores dag.

Engang skal vi fejre. Brylluppet, børnene, vores nye hus og hinanden. Vi har langt fra holdt de fester som vi har haft store livsbegivenheder til. De kommer nok ikke alle sammen, men der kommer en fest engang når vi har roen til at kunne have os selv helt med i det. Som vi havde ved vores bryllup.

IMG_6507

Kæmpetræet ved vores løsdrift. Jeg drømmer om en hytte deroppe tæt på himlen.

2 thoughts on “Træbryllup

  1. Sikke en dejlig kærlighedsbeskrivelse. Ja lige sådan skal et ægteskab være. Dette er uden tvivl min ynglings blog.

    Trine

Skriv et svar

