Der er kommet reklamer på min blog. Jeg ved ikke hvor længe de har været der, for jeg ser dem ikke når jeg åbner den via linket i min værktøjslinie. Forleden gik jeg af en eller anden grund ind via min google-reader, og så er de der pludselig.

Ser I reklamer under indlæggene når I læser med her?

Jeg gider dem ikke. Skal jeg sikres mod dem koster det så vidt jeg kan se på wordpress’ hjemmeside 30$ årligt. Det vil jeg ikke betale.

Er der nogen som har et forslag? Er det bedre hos blogger eller andre udbydere?

7 thoughts on “Reklamer

  1. Hej Lauranga.

    Dejligt med de mange indlæg for tiden.

    Mht. at undgå reklamer, uden at skifte brugerstatus, kan man jo vælge at hoste bloggen selv. Der vil så komme udgifter til det, men de vil ikke falde i hænderne på WordPress. Det er en mulighed, om det faktisk virker, eller reklamerne er indbygget i den version man selv får lov at eje, ved jeg ikke.

    Tak for de mange tanker om livet, livet på landet, familieliv og karriere. Det er meget inspirerende, at læse om andre der stopper op og tænker over ovenstående. Også når man selv har travlt.

    kh
    Michael

    • Hej Michael
      Tak for kommentar. Det er altid dejligt.
      Som du kan se af ovenstående er det lidt sært med de reklamer. Nogen kan se dem, og andre ikke. Jeg ved ikke helt hvad der gør forskellen.
      Bloggen lever klart bedst når der ikke går for længe mellem indlæggene. Sådan kan jeg bedst lide den, og sådan er det nemmest at få skrevet. Hvis jeg har været længe væk føler jeg at det der kommer skal være ekstra interessant, og så får jeg censureret mig selv før jeg overhovedet er kommet i gang.
      Desværre er hverdagen nogengange så fyldt at jeg ikke orker at få skrevet, og så bliver her lidt stille.

Skriv et svar

