Pakker

Det har næsten lige været min fødselsdag, og jeg fik så fine pakker. Tidligere hadede jeg mine fødselsdage, nu er de alle fine og lige som jeg vil have dem. Nok mest fordi spektret for hvordan jeg vil have dem er blevet mange gange bredere, så jeg bliver ikke så nemt skuffet.

Jeg fik en springform. Den har jeg ønsket mig i flere år, og den er allerede afprøvet flere gange.

Så fik jeg denne sag:

Det er den ret uanselige blå-hvide dims til venstre. Et krydsnøgleapparat som også har stået på ønskesedlen et stykke tid. Den kan ikke noget som man ikke fint kan klare i hånden, men den er sjov og laver de fineste garnnøgler. De to nøgler i midten består af en tråd af det tynde gule og to tråde af den hvide som jeg syntes var lidt for fersk i sig selv. Sammen er de perfekte og passer lige til et projekt som er under planlægning.

Af mine søskende, min far og deres ægtefæller og børn fik jeg en e-bogslæser. Da vi flyttede på landet mistede jeg min mulighed for at gå på biblioteket i tide og utide, og jeg har ikke plads eller penge til alle de bøger jeg gerne vil læse, så den er et fantastisk alternativ. Den er let at ligge med i sengen og behagelig at læse fra.

 

Mine svigerforældre havde fundet frem til denne kogebog som jeg også ønskede mig. Den er lige som jeg troede. Vi har indtil videre fået to retter derfra og de var gode, men det bedste er at bladre i den og blive fyldt af lyst til rolige sommerferier i svensk natur.

 

Dejlige gaver på en god og hyggelig dag med mand og børn. Jeg er et påfaldende priviligeret menneske.

Skriv et svar

