En værdig afslutning

Pippi fandt sit sidste hvilested imellem træerne i kanten af vores have.

Min T er en grundig mand. Jeg er en utålmodig sjæl, så nu og da kan lige præcis det være ved at drive mig fra koncepterne. Men når han hjælper vores søde pige med at lave det her, så hun føler at der er blevet sagt ordentligt farvel til hendes kat, så kan jeg ikke andet end elske ham for det.

I skoven, med fine blomster og solpletter.

One thought on “En værdig afslutning

  1. Vi har haft utallige små stene med fugle, mus, muldvarper og andre smådyr begravet underneden. I har da fået en sten så I kan finde den. Og så er den så smukt lavet, det er nemlig godt at få sagt ordentlig farvel.
    Jeg håber du bliver rigtig glad for dit nye speciale, held og lykke med det 🙂

Skriv et svar

