Ansættelsessamtale

I dag har der været samtaler til hoveduddannelsesstillingerne i hæmatologi. Jeg tror det gik godt. Da jeg havde præsenteret mig spurgte de til min palliationsinteresse som jeg selvfølgelig havde nævnt i ansøgningen. Det var rigtigt godt at få lov at starte der, så jeg kunne få talt mig varm om et emne som interesserer mig meget, før vi fortsatte til de faglige og generelle spørgsmål.

Der kommer telefonisk svar allerede i dag, så nu er det bare at vente…

Jeg håber, håber, håber, men det er ikke nogen ulykke hvis det ikke bliver mig i denne omgang. Så må jeg kvalificere mig yderligere og søge igen i næste runde. Der er 3 stillinger i spil og vi er 7 ansøgere, så det er ikke umuligt.

 

Update: Afslag (Du er fuldt kvalificeret, men nogen var et mulehår bedre. Vi vil gerne se dig igen i næste ansættelsesrunde!)

4 thoughts on “Ansættelsessamtale

  1. Tillykke med det kommende job, så. Er det ikke sådan man må se på det?

    Det er i øvrigt både inspirerende og dejligt, at du ved hvad du vil så præcist som én stilling i én retning. Den indsigt kunne glæde mange…

    • Tak.
      Den indsigt var også stor at opnå. Efter års søgen og tvivl stod jeg pludselig der og viste præcis hvad jeg vil, hvad jeg er god til og hvilken vej jeg, sådan cirka, skal gå for at komme derhen.
      Det er ikke specielt nemt, men jeg ved det ender med at være godt.

  2. Pingback: Re-orienteret « Lallibob

  3. Pingback: Karrierevejledning « Lallibob

Skriv et svar

