Gårdsplads

Alt er stort i vores hus og på vores grund. Gårdspladsen er kæmpemæssig. Det samme kan man sige om den ukrudtsmængde der vælter op imellem småstenene.

Først så det sådan ud:

 

Rive, rive, rive:

Efter 15-20 ture med trillebøren og alt det grus jeg kan løfte ser det sådan ud:

Desværre er det kun en lille del af gårdspladsen jeg sådan har pyntet på, men mon ikke en af vejene til lykke og tilfredshed er at nå lidt hver dag og glædes over det jeg når. Og så vidt muligt finde ro med det jeg ikke når, hverken i dag eller i morgen. At vende det blinde øje til er jeg heldigvis ret god til.

2 thoughts on “Gårdsplads

Skriv et svar

