Lige nu…

  • Sover jeg for lidt hver eneste nat, fordi jeg simpelthen ikke kan holde ud at skulle så tidligt i seng at det passer til en dreng som synes 05.20 er det helt rigtige tidspunkt at stå op.
  • Bliver der dækket op til dukkens fødselsdagsfest mindst en gang om dagen.
  • Er jeg rimeligt tilfreds med mit arbejde, selv om det tager alt for meget af min fritid.
  • Har mindstemanden netop taget sine første skridt uden støtte.
  • Er det hus vi har budt på blevet solgt til anden side – og jeg har det ganske godt med det. Det var et godt sted, men det var ikke den helt store kærlighed.
  • Er begge børn raske! Og B er holdt op med middagslur, mens M er gået fra to til en, så vi har fået lidt voksentid om aftenen igen.
  • Er datterbarnet vist faldet i søvn efter at have ligget i sin seng og opremset alle dem hun elsker. Mor, far, lillebror, farmor og farfar, bedstemor og bedstefar, faster, moster.
  • Forbereder jeg mig mentalt på en maratondag i morgen med almindeligt dagarbejde efterfulgt af lægevagt til kl. 23.

Min blog ligger for stille hen. Det handler selvfølgelig om mangel på tid og overskud, men også om at jeg tænker over hvad den skal. Jeg kommer nemt til kun at skrive når jeg synes jeg har noget vægtigt at skrive om. Tanker og kommentarer til dette og hint. I virkeligheden vil jeg også gerne skrive om hverdagen, jeg har bare sådan et mentalt filter som stopper mig når jeg er  i gang med noget som måske ikke er vigtigt for så mange andre end mig. Sådan skal det ikke være, for det er min blog og den må også gerne handle om de små ting i mit liv, så derfor dette øjebliksbillede med indbygget opdatering på alt det jeg ikke har fået skrevet om den sidste tid.

Skriv et svar

