Børnehavesucces

B startede i børnehaven i dag, og det gik over al forventning. Hun syntes at det var for fedt, og gik kun med hjem fordi jeg lovede at hun skal derhen igen på mandag. Det løftede en stor sten fra mit hjerte, for jeg var så bekymret for hvordan hun ville tage det.

Bagefter var vi på bytur. Hun skal jo have madpakke med, så hun får brug for en god madkasse. Der skulle også købes 1 års fødselsdagsgave til M’s gode ven. Da indkøbene var overstået var vi på café. Tænk at min pige er så stor at vi kan sidde ved et bord og hygge os med en kaffe og en juice. Det var stort for mig …

Skriv et svar

