Syge … igen

M startede i vuggestue tirsdag i sidste uge. Det gik forrygende. Han synes det er sjovt at være derhenne, og reagerer ikke nævneværdigt når jeg går. Han er nået til at være der halvanden time alene. Nu er der imidlertid pause i indkøringen, for han er selvfølgelig stødt ind i en masse nye spændende vira, og nu er han syg. Han smittet B og mig, så vi producerer oceaner af snot her i huset.

Jeg kunne fantastisk godt tænke mig at der var et sted man kunne melde sig syg når man er på barsel…

2 thoughts on “Syge … igen

  1. Øv altså, det er ikke spor sjovt at være syg.

    Jeg tog hjem fra arbejde onsdag eftermiddag, lige efter frokost. Og har været hjemme lige siden. Heldigvis lader det til at det kun er mig det er gået ud over.

    Jeg er så småt ved at have genetableret vejrtrækning igennem næsen, en af hverdagens oversete glæder.

    Til gengæld er det dejligt at høre at M er glad for at starte i vuggestuen.

    • Nej, det er ikke ret sjovt at være syg med børn. Det der med at hygge sig lidt under dynen, få læst og sovet en hel masse, det lader sig jo ikke gøre. I stedet skal man alt det sædvanlige, det bliver bare lidt dårligere og en del mere ubehageligt.
      Manden har vagt i weekenden, så jeg overvejer lidt om jeg skal tage på Holken for at blive passet. Det var meningen at jeg skulle have været til fest og børnene passet, men sådan bliver det nok desværre ikke.

Skriv et svar

