Jeg har vundet

en give-away hos OnkelOrkanOlga.

Nu ved mine faste læsere nok ikke sådan lige hvad en give-away er, men det er altså en slags lotteri hvor en blogejer udlover et eller andet til lodtrækning blandt dem som skriver en kommentar til et givent indlæg.

Min præmie ser sådan her ud

Billedet har jeg lånt hos OnkelOrkanOlga for B og jeg var ikke fuldstændig enige om hvem den spændende kuvert var til, så jeg nåede ikke at få taget et billede af tingene samlet. Nu har jeg gemt det for hende i min strikkekurv og håber at hun har glemt det i morgen. Knapperne bliver superfine til noget børnestrik. Dem glæder jeg mig til at bruge. Øreringene sidder allerede i, og hårspænderne er jeg også meget begejstret for. En rigtigt fin præmie, og en hyggelig ide med give-aways.

Måske skulle jeg forsøge mig med en engang. Det kunne måske afsløre hvem det ellers er som læser med her, ud over de to faste som jeg kender. På den anden side ville det være lidt ærgeligt og kikset hvis det skulle vise sig at alle dem som er blevet talt af maskinen er havnet her ved en fejl og slet ikke læser hvad jeg skriver…

2 thoughts on “Jeg har vundet

  1. Tillykke.
    Jeg forstår faktisk ikke at du ikke har flere faste læsere. Ihvertfald synes jeg det er skønt og livsbekræftende med et jævnligt indblik i dit dagligliv.

    Trine

Skriv et svar

