Danmarksmester

Husmorstilen når nye højder!

I dag har jeg deltaget i Danmarksmester på P4. Gad vide hvor det lige kom fra. Pludselig inspiration vil jeg tro. Få tryk på DRs hjemmeside og så var jeg med. Det gik også meget godt i første runde, men så blev jeg væltet af nogle spørgsmål om tv-værter i 70’erne.

Jeg vandt et vejatlas. Kan ske DR har sikret sig et billigt parti af dem i disse tider hvor de fleste har en GPS. Jeg er nu glad nok, for jeg kan vældigt godt lide kort. Den anden præmiemulighed var en quizbog om kongehuset. Den kunne jeg ikke lige forestille mig en fornuftig anvendelse af, men måske er det bare mig der ikke er så royal?

One thought on “Danmarksmester

Skriv et svar

