Sweetdeal

Kender I sweetdeal?

Jeg har lige opdaget konceptet. Klidmoster skrev om det på sin blog. Hun er tilsyneladende så heldig at bo i nærheden af Århus (eller er det Aarhus nu?) og har derfor kunnet få glæde af et tilbud om at spise på Dauphine til halv pris. Det kunne jeg da også godt have brugt!

Sweetdeal ejes af Det Berlingske Hus og går ud på at der hver dag kommer et tilbud fra en eller anden virksomhed. Tilbuddet aktiveres når et bestemt antal kunder har sagt ja til at købe. Ud over Dauphine har der f.eks været billig sushi og cafe i Århus. Her i Aalborg ser der ikke ud til at være så meget gang i tilbuddene, men jeg har tilmeldt mig og håber at der snart dukker noget rigtigt lækkert op.

Så fik de lige lidt gratis reklame her fra mig. Begge mine faste læsere her på bloggen bor i Århus, så betragt det som en lille service fra mig til jer 🙂

4 thoughts on “Sweetdeal

  1. Jeg syne bestemt det var en virkelig god service. Og jeg repræsenterer dog halvdelen af de faste læsere. Jeg er meget fascineret af alle de blogs du læser. Jeg læser som bekendt kun denne. Men det må jo være fordi, du er en del yngre og mere dermed mere moderne.
    Jeg har nu været enlig mor i en uge og hold op, hvor rydder jeg meget op. Godt det går over imorgen.

    Vi ses

    Trut

  2. Forslag: Næste gange sweet deel dukker om med et fantastisk restuarantbesøg tager du og dine faste læsere fluks ud og spiser.

Skriv et svar

