Strikke-apps

Hvor smart er det lige. Man kan få maske og pindetællere til Ipod’en. Og nogle endda ganske gratis. Jeg har downloadet en, men den kan kun administrere to projekter af gangen og det er ok for lidt til mig. Måske jeg alligevel ender med en af dem man skal betale for. Det går nok også endda, for den dyreste koster vist 36 kr 🙂

Jeg er lige straks færdig med mit lamina tørklæde. Det kan så passende være anledningen til endelig at få fundet ud af hvordan jeg lægger billeder på bloggen så jeg kan flashe det.

Næste projekt bliver en hønsetrøje til B fra Anette Danielsen. Jeg glæder mig til at komme i gang og har allerede lavet strikkeprøven (hør lige hvor ordentlig jeg pludselig lyder. Strikkeprøve og alting. Man skulle tro jeg var blevet voksen). For første gang nogensinde passer min strikkefasthed med den anbefalede pind.

Skriv et svar

