Madplan uge 33

Vi nåede ikke igennem madplanen i sidste uge. Der var chili con carne til to dage og så var vi nødt til at lave en hurtig køleskabstømningsmanøvre og få alle de små skåle med diverse rester ud inden der kom kasser fra Aarstiderne onsdag. Fiskefrikadellerne derfor på igen. Lammekrebinetterne udgik, da det eneste hakkede lammekød jeg kunne finde så trist ud og var fløjet hertil helt fra New Zealand. Det giver lidt for dårligt CO2-regnskab til at jeg synes det føles lækkert.

16. august: Rugbrød med stegt torskerogn – mindstemanden og jeg var på udflugt til Tversted hele dagen og manden havde vagt, så det skulle være nemt og hurtigt. Desuden har jeg endnu ikke fået købt ind til den kommende uge.

17. august: Fiskefrikadeller osv, jvf. madplan uge 32

18. august: Bulgur, spidskål med bacon og karry, og råkostsalat

19. august: Wok af okse med glaskål og gulerødder – opskrift fra http://www.aarstiderne.com

20. august: Er jeg i Århus med børnene for at ønske god rejse til lillesøsteren som skal 3 måneder til Grønland. T finder sikkert nogle rester i køleskabet.

21. august: Kyllingefilet og kartoffelsalat med grønne bønner

22. august: Igen i Århus. Dennegang til sommerhygge med gamle studiekammerater.

Skriv et svar

