Hvordan mon min blog bliver til MIN blog – eller hvornår kommer jeg til at føle mig hjemme her?

Nu har bloggen eksisteret i mange uger, men jeg er stadig meget i tvivl om hvad jeg vil med den. Som arkiv over vores madplaner fungerer den fint, men jeg vil gerne mere end det. Jeg vil gerne skrive om min hverdag, tanker og meninger, men det er ligesom ikke så nemt at komme i gang. Gad godt vide om det ville være nemmere – eller sværere – hvis jeg havde læsere. På den anden side kommer  der nok ingen så længe her ikke rigtigt står noget…

Der har været 51 hits, men jeg antager at de fleste er tilfældige eller fejl. Hvis du er her fordi du kender mig, eller kan bruge madplanerne til noget så læg lige en kommentar, så jeg ved at der faktisk er nogen som læser. Du behøver ikke at finde på noget begavet at skrive. Her eller tjek eller lignende er længe fint for mig 🙂

3 thoughts on “Hvordan mon min blog bliver til MIN blog – eller hvornår kommer jeg til at føle mig hjemme her?

  1. Hej Laura
    Tak fordi du sendte adressen på din blog.
    Den ser spændende ud.
    Jeg kan helt sikkert godt finde på at lade mig inspirere af dine madplaner.

Skriv et svar

